Post by presomeshyre on Feb 23, 2022 22:06:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Talking Tom Friends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Talking Tom Friends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer alt ▞▞▞
▞▞▞ My Talking Tom Friends 2022 version ▞▞▞
Jeg likte dette spillet veldig godt, men rommene bør utvides
Det var for mange annonser 🙄 det var veldig irriterende at ting skulle gå i stykker selv om jeg brukte dem bare 3 ganger totalt, det er en god 🎮
Jeg kan håndtere det
Veldig gøy 👌👌👌💕💕💕💓💓💓
LYCKE🦄😍🤩🐰😺😸😹❤️💝💖👍💏❄️⛄☃️💐🌈🌏💫🐱
Beste spillet i India Alle karakterene er så søte at jeg har dette problemet 1. legg til festivalfeiring eller spill. Feiring som diwali, holi. ......... Hvis du legger til dette . Dette vil være det beste spillet i verden, jeg fikk ingen mulighet til Halloween-feiring. 2. Jeg har ett problem til hvorfor papegøyen peerie ikke er med i dette spillet, jeg vil ha det håper du vil legge det til så snart som mulig, ellers er det det beste spillet Takk
Dette spillet er bra! Men jeg har et problem. Jeg spinner fordi jeg vil ha jackpot. Men jeg gir deg 5 stjerner fordi dette spillet er fantastisk!
Dette er gøy, men ikke så bra, det var veldig kjedelig, veldig dårlig
Vennligst gi en annen toalett- og badekarkran og ikke gi flere dupliserte kort og den fordelen med mer kreativ byggefunksjon for å gi denne gamren takk
Det er et flott spill, men det henger så mye at jeg kan slette det, men jeg ga det 5 stjerner uansett
Det er et godt vennskapsspill som dette spillet ......
Мой Говорящий Том: Друзья Казуальные qvsz
gøy
Gi mer tid på arrangementet, ellers sletter jeg det og ber familien min om å slette den:}
Dette spillet er kjempebra, men problemet er at jeg virkelig hater hvor lang tid det tar å få alle tegnene, og den første du har er Tom som kan vi få Angela først, så alt jeg vil at du skal gjøre er å gjøre det raskere for å få alle tegnene plls og takk.
Jeg syns at denne apen er veldig bra
Jeg elsker dette spillet og noen sier at Angela er et monster 😂 Og jeg bryr meg ikke fordi jeg virkelig elsker dette spillet🖤🥀
Legg til spillet for å underholde Toms venner og Tom. Som å lage mat, snakke 3,4 tom venner og sminke. dette er min lille forespørsel, vennligst godta den. Dette er favorittspillet mitt😘😘 elsker det 💓💓
Jeg elsker dette spillet, men grunnen til at jeg ga det 3 stjerner er fordi jeg pleide å spille det da jeg var barn, men jeg vet at jeg lastet det ned til datteren min, og det har vært en svak hun ikke har noe kjæledyr ennå.
Det var veldig bra i begynnelsen, men nå ble det litt kjedelig. Kan du også legge til en oppdatering der vennene kan vokse opp? Det hadde vært fantastisk! BLITT BLITT MED DE DUMME ANNONSETEKSTEN FOR DET ER GRUNNEN TIL JEG AVINSTALLERTE. JEG SENKER MIN RATING.
Det er så utrolig søt og skummelt.
Jeg elsker å snakke Tom! Dette spillet er supermorsomt og morsomt, og å ha Becca i dette spillet er en fantastisk opplevelse takket være Outfit7!
My Talking Tom Friends Santai tcao
Om
Jeg vil gi fem stjerner fordi dette spillet er morsomt, jeg bryr meg ikke om annonser og dette spillet er i appkjøp, men dette er morsomt spill for barn
Kult
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
For å være ærlig liker jeg ikke synet på karakterene som ser "chhibi-ish" ut i det hele tatt, men selv om det er ment for yngre barn å spille, er annonsene så irriterende og veldig repeterende. Hvordan forventer du at et barn skal spille dette uhyggelige spillet uten å bli plaget av massevis av annonser som er der? Dette er ikke et spill, det er en jævla ANNONSE som ikke er fylt med annet enn reklame, med et så grådig selskap som bare prøver å tvinge folk til å betale for disse skamløse spillene, noe som er latterlig meningsløst.
fantastisk spill, men SÅ MANGE ANNONSER
My Talking Tom Friends Casual osw
Elsker det. Definitivt fortjener 5 stjerner. Beste spillet for alle. Det er det beste. Elsker dekorasjonen for enhver begivenhet
wow dette spillet er veldig gab
Jeg elsker dette spillet, og det er veldig deilig på alle måter 😍 Men la dem ikke sove på lenge
Ikke kult
Banana Kong Actie hvw
BT
Jeg liker dette spillet, men det kommer så mange tillegg 😫😫😫😩☹️
Gøy
Gøy😊😊😊😊
Flott spill og grafikk, men hvis det ikke var for barnet mitt, vil jeg slette det en time etter at jeg har installert det. Annonsene fortsetter å vises! Dette er urettferdig. Annonser overalt og automatiske annonser utløses også når du gjør noe. Og X-knappen for å lukke annonsene er veldig liten og knapt til å skyve og dirigere deg til googleplay, ungen min bare trykk på den, og nå er telefonen min full av søppelapper! Hvis det er noen måte å slå av dette på eller få den betalte versjonen, betaler jeg. Gi meg beskjed!
My Talking Tom Friends სხვადასხვა lmu
Jeg liker dette spillet 🎮🎯 såååå mye ☺️.superspill, men mb er høy.
Beste spill noensinne😲👈❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥔
DET ER FANTASTISK JEG HAR ALLE TOM-VENNENE DE ER SÅ SØTE
det er bra for å passe på kjæledyr når jeg er eldre
Ikke noe problem bra spill
Kanskje det er ganske bra, men så igjen, jeg kjøpte denne mange ganger og jeg ble alltid lei, men nå tenker jeg at jeg så annonsen og jeg føler at jeg er klar for å prøve. Jeg ga denne 10 ganger på rad, så her er 11 gi meg beskjed om jeg klarer det eller ikke...😉😊
Jeg gir én stjerne fordi de bruker tid på å sove mens de er våkne, de renner lett ut, vennligst oppdater soveprosedyren
Det var bra, men vi må gjøre alle aktivitetene deres samtidig
100000000 Daniel
Vennligst legg til vektkontroll og hvis vi ikke gir mat til noen tom går vekten ned. Legg gjerne til disse tingene 🥺🥺🙏🥺🥺🥺🥺🥺
Jeg elsker spillet, det er så underholdende, og de trenger å vokse opp uten at de vokser, spillet blir for kjedelig
Det var veldig bra. Men jeg ga den 4 stjerner fordi jeg likte den bedre i talking tom 2 der du kunne putte hva som helst i blenderen. Det ville ikke engang la meg legge kiwi eller epler eller noe i! Pluss at det var litt feil her og der, men det kan være fordi telefonen min er litt treg. Jeg er elleve og jeg sier at den fortjener omtrent 4 stjerner. Jeg kunne endret dette hvis du fikset blenderen og laget færre popup-vinduer for å betale penger for bonuser. Takk skal du ha! Dessuten var det et veldig morsomt og bra spill!