(Android/iOS) Royal Revolt 2: Tower Defense RPG och krigstrategi fuskkod många mynt
Feb 23, 2022 21:47:41 GMT
Post by presomeshyre on Feb 23, 2022 21:47:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Royal Revolt 2: Tower Defense RPG och krigstrategi ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Royal Revolt 2: Tower Defense RPG och krigstrategi IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många mynt ▞▞▞
▞▞▞ Royal Revolt 2: Tower Defense RPG och krigstrategi 2022 version ▞▞▞
10/10
Jag förlorade all min tidigare data men spelet var trevligt
Det är ett väldigt trevligt spel. Om de introducerar autoplay (som i Olympus Rising) skulle det vara som ett körsbär på kakan. Och självklart tror jag att de kommer att få fler stjärnor för det.
Ny uppdatering är bäst och nu har försvaret blivit kraftfullare. Men jag vill bara få ett nemasis-uppdrag i spelet. Vänligen gör det plzz det är en ödmjuk begäran. Fortsätt förresten bra jobbat
Älskar att den klassiska tower defense känslan finns kvar trots 3d. Otroligt mjuk grafik och riktigt skön musik. Väldigt beroendeframkallande! 5/5
Roligt. Värt att spendera tid. Anslutningen avbröts hela tiden efter uppgraderingen.
hur kan jag få ädelstenar och snabbt ... tack
kan inte överföra konto men ett bra spel kan någon hjälpa mig snälla
Det här spelet är online 👎👎👎👎👎👌👌👎😁👑
spelade det här spelet i 2 dagar nu, själva spelet är ganska bra men ligan, krig nästan varje strid är obalans.... bronsligan, men alla dina tillgängliga motståndare är proffs, alltid så proffs mot nybörjare, de har redan utrustning , monster och torn som du inte kan få tag på i uppfinnarverkstaden... Jag är bara vl 18 just nu men jag har alltid matchat mot lvl 50+ motståndare...
😄
Jag gillade första spelet och detta är mycket bättre. Det jag saknar är att man inte kan köpa saker till din Hero
Karališkasis sukilimas 2: bokšto RPG strategija Veiksmas sdi
Det borde vara mer populärt än det är... Verkligen ett roligt och beroende spel...omg...Awsome..Jag kan inte uttrycka mina känslor i ord😍❤️
Det här är det bästa spelet, jag har spelat det här spelet i 2 år nu, och det är roligt! Jag älskar allt med spelet! Det är därför jag ger den 5 stjärnor. Och jag har bjudit in mina vänner att spela, och de gillade det också.
Kan bara spela om du ger dem tillgång till all din information. Avinstallerade direkt.
Många gånger visar anslutningen förlorad. Spelet kommer att startas om igen och igen
Liers .... Jag har gjort gratis ädelstens bedrägerier och de har inte gett mig mina ädelstenar varför har jag inte fått mina ädelstenar ännu som ni sa att jag skulle jag gjorde det jävla som du sa nu vill jag ha mina ädelstenar så fort som möjligt
Jag hatar det bara för en kamp det tar upp till 74 mat och om du vill fortsätta sälja det här spelet bör du börja minska på brödet och tiden för att uppgradera 18 timmar kommer att det är för mycket och snälla när någon startar spelet ladda dem med guld och ädelstenar minst 100 000 guld och 500 ädelstenar om inte hela min familj spelar det här spelet kommer jag att avinstallera det och slänga det till papperskorgen
Jag har spelat rr2 sedan starten eftersom det inte var något av det andra dumma RPG-spel, som alla små saker info, grafik, spelet är i toppklass. Men efter senaste uppdateringen kraschar spelet som fan. Det är panik hela vägen! Om ny säsong belönar dess riktiga pengar saker, om du vill ha bra belöningar betala för pass😧! Annars får du 250 kompismat när du når 34-nivån😬, är det inte orättvist! Bli uppväxt, när andra nya spel når 100 miljoner du fortfarande på 10 miljoner+ sedan de senaste 2 åren, dags att tänka om👎🏼
Spelet är bra men laddningstiden får 1 stjärnbetyg. 5 min spelning 10 min laddning.
det är ok
Det fortsatte att krascha vid startskärmen. Visar nedladdning n inte ens flyttat från 0% även om jag har en ordentlig nätanslutning.
Bästa spelet
Jag tycker att den är dålig för alltid när jag ska öppna spelet så går de inte så snälla nån där ute kan ni göra att de funkar bättre till samsung mobiler jag kan inte ens öppna spelet mvh aiman
Королевское восстание 2: RPG стратег Tower Defense Hərəkət qca
Jag älskar royalrevolt2!
Kan du inte upprätta internetanslutning? Wow. Även med ett snabbt wifi? Nä. Fixa det här, jag har läst artiklar och de flesta peeps har det här problemet som varför löser du det inte?
många buggar
Královská vzpoura 2: Tower Defense RPG a strategie Akční srb
Detta blev okontrollerbart igen i min Samsung S9+! Jag kan inte klicka på den blå pilen. Jag förlorade kriget på grund av detta problem!
Kul!!!!!
Jag skulle ha gett 5 i betyg om spelet hade ett världschattrum där vi kan chatta med andra spelare. Dess enda allianschatt och det är verkligen utmanande för nya spelare att förstå spelet eftersom ingen är där för att hjälpa dig. Inkludera gärna ett chattrum för alla spelare. Jag är säker på att jag kommer att avinstallera detta snart eftersom jag fick ett enda svar av mina 100 meddelanden till 100 spelare. Väldigt tråkig.
Fungerar inte för att titta på videor för fasta uppgradering !!!!!
De nya nya uppdateringarna har förstört spelet. Inte samma spel som tidigare ( för 4-5 år sedan ). Det är inget kul att spela det nu
Bästa spelet någonsin
Trojan War : Uspon legendarne Sparte Стратегије efju
Spelet är ganska roligt och beroendeframkallande, och spelet och grafiken är ganska smidigt och fantastiskt, bra upplevelse, ge definitivt det här spelet ett försök, rekommenderar det 10/10 👍
Spelet fastnade vid namnval, inget sätt att gå vidare (data rensa, avinstallera och installera igen, annan enhet).
Superkul! Meb skitråkigt efter ett par dagar..
Timmar av nöje
Riktigt bra spel. Men jag tycker att de borde lägga till några nya trupper och minska tiden för uppgraderingar.
Rr2 att byta konto med den här nya uppdateringen blev ett krångel och problem!
Kontantgrepp. Har gått vidare. Behöver bättre matchande mekanik.
Lägg till funktionen för att uppgradera runor utan att uppgradera en efter en skulle vara trevligt
Fantastiskt tornförsvarsspel. Kul att lära sig, utmanande att bemästra.
Jag älskade verkligen det här spelet innan jag spelade det i två år och nådde topp 500 tillbringade ett par ädelstenar och enormt mycket tid för att få 11 arbetare och max nästan allt försvar. grafiken och stridsscenerna är bara episka vet du vad som fick mig att sluta? Det är när flothaboss plundrade den hårdaste dunguen med vanliga redskap som det krossade mitt hjärta, oavsett hur hängiven och skicklig du inte kan matcha de som har pengar... i princip för att bli bäst i det här spelet måste du betala. Jag når bara topp 800 som gratisspelare
ロイヤルリボルト2: タワーディフェンスRPG アクション ypg
Jag kommer att ge 5 stjärnor eftersom det här spelet är briljant, det är lätt att spela och många tips och videor där du lärde dig hur man gör en sak i det här spelet